Opció enciklopédia, Fizetési módok


Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem Fizetési módok Tudnia kell, hogy az AdWords-re fordítandó büdzsét végig Ön kontrollálja; eldöntheti, hogy az üzleti céljainak megfelelően mekkora összeget szán havi, vagy napi szinten AdWords kampányaira.

opció enciklopédia

Ez egyben azt is jelenti, hogy csak akkor tudjuk elindítani AdWords kampányát, ha rendelkezésre áll a szükséges fedezet, azaz Ön feltöltötte AdWords fiókjának egyenlegét. Milyen fizetési eszközöket használhat a költségek rendezésére?

opció enciklopédia

Az AdWords rendszerben megkülönböztetjük továbbá a kézi és az automatikus fizetést. Kézi fizetéskor a hirdetései megjelenése előtt fizet.

opció enciklopédia

Fiókja egyenlege a befizetés után nem sokkal frissül, a opció enciklopédia pedig elkezdenek megjelenni. Ahogy hirdetései láthatóvá válnak és forgalmat generálnak, a költségek levonásra kerülnek a befizetett összegből.

Ha a fiók egyenlege kimerül, a hirdetések megjelenítése leáll.

opció enciklopédia

Az automatikus utólagos fizetésnél a hirdetések megjelenítése után történik a terhelés. A Google 30 nap elteltével, illetve — ha arra hamarabb kerül sor — az előre meghatározott hitelkeret elérésekor terheli meg számláját a felhalmozódott hirdetési költségekkel a megadott fizetési mód szerint.

opció enciklopédia

Hirdetései továbbra is megjelennek.